Členské aktuality
Novým Country Sales Managerem Air France-KLM pro Česko, Slovensko a Maďarsko se stává Jan Kropáček
Air France-KLM
Praha, 2. června 2025 – S účinností od 1. června převzal Jan Kropáček odpovědnost za obchodní aktivity společnosti Air France-KLM po Guidu Hacklovi, který po mnoha letech ve funkci Sales Managera nadále pokračuje ve společnosti Air France-KLM jako Country Manager pro Rakousko. Ve své nové roli bude Jan Kropáček zodpovědný za řízení prodejní strategie a rozvoj obchodních vztahů Air France-KLM na trzích České republiky, Slovenska a Maďarska. I nadále tak bude významně přispívat k posilování postavení letecké společnosti ve středoevropském regionu.
Jan Kropáček (51) působí ve společnosti Air France-KLM od roku 2002 a během více než dvou desetiletí zastával klíčové obchodní pozice. Do nové role se posouvá z pozice Key Account Manager pro Českou republiku, kdy měl na starosti péči o významné obchodní partnery, korporátní klientelu i institucionální zákazníky, včetně ambasád, obchodních komor a Letiště Praha. „Je mi potěšením pokračovat v dosavadní práci našeho obchodního zastoupení na českém trhu, na kterém si naše skupina Air France-KLM udržuje stabilní podíl v letecké dopravě,“ uvádí Kropáček a dodává: „Jedním z mých cílů je navýšeni a postupný přesun našich prodejů do NDC /New Distribution Capability/, tedy nové platformy pro distribuci a zobrazování našich produktů. A nejen to. Budeme se soustředit na podporu nových linek a navýšení prodejů do oblíbených destinací v rámci naší globální sítě. Taktéž nás letos čeká dvacáté výročí našeho věrnostního program Flying Blue či podpora přímé linky do New Yorku operovaná naším partnerem Delta Air Lines. A v neposlední řadě, pro mě to nejdůležitější, bude prohloubení spolupráce s našimi klíčovými partnery z řad cestovních kanceláří a firemních klientů.
Jan Kropáček je absolventem Západočeské univerzity v Plzni, kde vystudoval učitelství se zaměřením na historii a francouzský jazyk. Kromě češtiny hovoří plynně francouzsky a anglicky.
--
O společnosti Air France-KLM
Skupina Air France-KLM je globálním hráčem se silným evropským zázemím. Její hlavní oblasti podnikání zahrnují osobní leteckou dopravu, nákladní přepravu a údržbu letecké techniky. Air France-KLM patří mezi přední letecké skupiny z hlediska mezinárodní přepravy cestujících s odletem z Evropy. Díky společnostem Air France, KLM Royal Dutch Airlines a Transavia nabízí svým zákazníkům přístup do celosvětové sítě zahrnující více než 320 destinací, zejména z hlavních uzlů v Paříži-Charles de Gaulle, Paříži-Orly a Amsterdamu-Schiphol. Loyalty program skupiny Air France-KLM, Flying Blue, má více než 26 milionů členů. Společně s partnery Delta Air Lines a Virgin Atlantic provozuje Air France-KLM největší transatlantické společné podnikání (joint venture) s více než 375 lety denně.
Skupina Air France-KLM je rovněž členem aliance SkyTeam, která nabízí cestujícím pohodlnější zážitek z cestování díky spolupráci 19 členských aerolinek v rozsáhlé globální síti. Již 20 let je skupina uznávána jako lídr v oblasti udržitelného rozvoje a nadále intenzivně pracuje na přechodu k udržitelnějšímu letectví. www.airfranceklm.com
---
Kontakt pro CZ média:
Martina Vokrouhlíková
martina.vokrouhlikova(@)gmail.com
