Top Executives Breakfast: cílený marketing pohledem Pierre Fabre Tchéquie

Únor plný krásy! Jako místo pro pravidelné setkání Top Executives Breakfast si ředitelé a vrcholoví manažeři z členských firem FČOK tentokrát zvolili farmaceutickou a dermokosmetickou společnost Pierre Fabre Tchéquie.

Termální voda Avène, Ducray, A-Derma… Všechny tyto značky mají jedno společné - jedná o výrobky Pierre Fabre. Cílem této farmaceutické firmy je péče o člověka od narození do stáří, přičemž koncepce a vývoj nových produktů reaguje na potřeby klientů a pacientů. Člověk je středobodem strategie společnosti Pierre Fabre a odtud tedy pramení její na spotřebitele zaměřený přístup. 

"Cílený marketing je předání správné informace správné osobě ve správnou chvíli"

Podle Romana Dušila, generálního ředitele Pierre Fabre Tchéquie, má strategie orientovaná na zákazníka dopad na celou organizaci a její strukturu. Všechna rozhodnutí jsou posuzována z hlediska účinku na spotřebitele, proto je cílený marketing tak důležitý. Díky této orientaci je firma schopná dostat správné sdělení ke správné osobě ve správný moment. Ať už se jedná o zákazníky, které zajímají bio produkty nebo o tzv. digital natives, tedy zákazníky, kteří se už narodili ve světě technologií, nebo o ty, kteří se orientují převážně na prodejní akce, každý zákaznický segment používá vlastní komunikační a distribuční kanály, a má tedy vlastní ukazatele úspěšnosti. 

Přístup zaměřený na spotřebitele také zohledňuje geografické rozdíly v konzumentských návycích. Ve Francii je prodej kosmetiky záležitost převážně supermarketů a lékáren, zatímco v České republice převažuje internetový prodej a teleshopping. Ve Francii zákazníci kupují hlavně produkty péče o pleť, zatímco Češi upřednostňují výrobky pro péči o vlasy.

Příští setkání Top Executives Breakfast se uskuteční v sídle personální agentury S&you – Synergie, a sice 20. března, od 8 do 9,30 h.