#PRŮZKUM – Mezinárodní obchodní barometr

Aby francouzský trh měl k dispozici relevantní informace z mezinárodních trhů, spojili své síly francouzští poradci pro zahraniční obchod (CCE) a francouzské obchodní komory působící v zahraničí a za účelem pravidelného monitoringu připravili Mezinárodní obchodní barometr.  

 
Zúčastnit se průzkumu 

 

Proč? 

Smyslem tohoto barometru je zmapovat mezinárodní trh a nabídnout firmám, které jsou členy sítě francouzských obchodních komor v zahraničí, užitečné informace a ukázat jim nové obchodní příležitosti. Zpracované informace, které budou ve Francii k dispozici celému ekosystému spojenému s mezinárodním obchodem, pomůžou firmám a profesním sdružením zorientovat se v tom, které trhy jsou pro ně atraktivní. Tento mezinárodní obchodní barometr propojí nejen podnikatelské komunity s Francií, ale spojí také obchodní komunity celého světa mezi sebou, a to jejich posílením a podporou obchodních příležitostí.   

Pro koho?  

Tento barometr je určen: 

  • francouzským firmám usazeným v zahraničí (jejich pobočkám) 

  • francouzským podnikatelům působícím v zahraničí 

  • lokálním podnikům 

Deadline 

Prosíme, abyste na otázky průzkumu odpověděli nejpozději do 29. září. 

 

 

Další články

Sdílet tuto stránku Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

#PRŮZKUM – Mezinárodní obchodní barometr

Aby francouzský trh měl k dispozici relevantní informace z mezinárodních trhů, spojili své síly francouzští poradci pro zahraniční obchod (CCE) a francouzské obchodní komory působící v zahraničí a za účelem pravidelného monitoringu připravili Mezinárodní obchodní barometr.