Jaká je návratnost vašich investic?
Reference vystavovatelů:
Rozhovory s vystavovateli
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
Naše společnost ABI Profil SAS se specializuje na vývoj a výrobu extrudovaných technických trubek a profilů, které mají využití v celé řadě oborů, zejména v automobilovém průmyslu, v kamionové dopravě, v obalové technice, produktech pro kutily, ve výrobě elektrospotřebičů, stavebnictví, ve zdravotnickém sektoru, farmaceutickém, kosmetickém a v řadě dalších.
Jsme schopni nabídnout řešení pro jakýkoli produkt, pro nějž je potřeba navrhnout a vyrobit profil nebo trubku z technického plastu.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
V současné době se nejvíce zaměřujeme na udržitelnost našich produktů. Jsme maximálně zapojeni do jednoho programu z oblasti cirkulární ekonomiky zaměřeného především na společenskou odpovědnost firem (CSR). Naším cílem je vyvinout odpovědnější a udržitelnější plasty, čehož se snažíme dosáhnout nahrazením PVC a větším využitím polymerů přírodního původu, biologicky odbouratelných a ekologických.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
Tento veletrh má pro nás značný strategický význam, je to nástroj nezbytný k lepšímu zviditelnění naší firmy v České republice a okolních zemích. Je to také cenná příležitost k tomu, abychom navázali bližší vztahy s našimi obchodními partnery ze střední Evropy.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Naše výhodou je úroveň našich odborných znalostí a našeho know-how. Chceme do České republiky přinášet inovace v oblasti technických termoplastů, nových polymerů a další ekologicky odpovědná pokročilá řešeních, která ukazují potenciál naší společnosti a to, že stávajícímu solidnímu českému know-how máme co nabídnout.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
Naše cíle jsou velmi prosté: do roku 2025 ztrojnásobit prodej v České republice a etablovat se jako průmyslový partner, který je průkopníkem inovativních řešení v oblasti extruze trubek a profilů z technických plastů.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
Zabýváme se vývojem, výrobou a prodejem elektrotepelných zařízení, konkrétně elektrických topných těles. Většina našich výrobků se vyrábí ve Francii a tvoří přibližně 95 % naší produkce. Naše zákaznická základna pokrývá širokou škálu průmyslových odvětví se zvláštním zaměřením na plastikářský průmysl, který představuje přibližně 40 % našeho odbytu. Dodáváme také do zemědělsko-potravinářského sektoru, který tvoří přibližně 15 %, a do odvětví, jako je automobilový a letecký průmysl, i když v této oblasti se podílíme spíš na výrobním zařízení, nikoli na výrobě součástek.
Škála průmyslových odvětví, v nichž působíme, je široká, protože elektrický ohřev má praktické využití téměř ve všech oborech. Naše společnost s přibližně 100 zaměstnanci patří do kategorie malých a středních podniků, má obrat kolem 10 milionů eur. Export představuje přibližně 20 % našich tržeb, což je u společnosti naší velikosti považováno za solidní poměr. Naše exportní aktivity se soustřeďují především na Evropu, zejména na Českou republiku, kde spolupracujeme s místním partnerem společností SUBSYSTEM, a významně jsme zastoupeni také v Asii, zejména v Indii. Malé zastoupení máme také v Severní a Jižní Americe. Myslím, že jsem pokryl většinu oblastí, kde působíme.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
Jeden z našich klíčových produktů bych nazval „starou inovací“, patentovali jsme ho totiž již v 90. letech. Od jiných výrobků se liší tím, že díky tomu, jak je koncipován a jaké materiály jsme použili, je energeticky velmi úsporný. Tenkrát nebyla energetická krize, ale v posledních měsících přibývá firem, malých i velkých, které do svých strategií začleňují principy společenské odpovědnosti firem (CSR) a jejichž zájem o tento produkt roste. S tím, jak rostou ceny elektřiny, se čím dál tím víc firem zajímá o tento výrobek, díky kterému ušetří 20 až 37 % oproti předchozí spotřebě, ovšem při zachování stejného termického efektu. Jeho výhoda je založena právě na novátorské koncepci a použití vysoce kvalitních materiálů.
Chceme tento produkt představit právě i v České republice, protože je tu silně zastoupený obor vstřikování a extruze plastů pro automobilový průmysl a s ním spojená odvětí. Mezi lokálními firmami vzbudil tento mimořádný zájem.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
Pro naši společnost je to premiéra. V roce 2015 jsme na veletrhu byli jen jako návštěvníci v rámci partnerství mezi Mezinárodní obchodní komorou Eure a Francouzsko-českou obchodní komorou. V té době nás veletrh zajímal spíš méně. Ovšem od té doby se vývoj a strategie naší firmy posunuly dál a letošní MSV se pro nás stal důležitou příležitostí k otestování. Účast na veletrhu je i způsob, jak posílit naši spolupráci s českým partnerem a identifikovat tržní potenciál. V této fázi, tj. v polovině veletrhu, považujeme tuto zkušenost za přínos nejen z hlediska obratu, ale především z hlediska lepšího poznání trhu a České republiky.
Počítáme s tím, že svůj další postup zacílíme konkrétně na Českou republiku a sousední trhy, protože strategickou výhodou Česka je, že je odtud blízko do všech silně průmyslových zemí, jako je Rakousko, Německo, Polsko a Slovensko. Zejména při vstupu na německý a rakouský trh jsme se setkali s určitými obtížemi a doufáme, že se nám tyto překážky podaří překonat navázáním vztahů s českými subdodavateli pracujícími pro německé firmy. To by nám umožnilo upevnit naši pozici v tomto odvětví.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Naše největší síla tkví ve výjimečné kvalitě našich výrobků, která byla oceněna udělením labelu French Fab. Díky 80leté historii má naše společnost solidní postavení na francouzském trhu a částečně i na trhu evropském. Odlišujeme se i vynikající kvalitou používaných materiálů a také schopností vyrábět na míru zakázky menších a středních objemů. Přibližně 60 % našich zakázek je v množství od jednoho do tří kusů, ale máme i zákazníky, kteří potřebují desítky tisíc kusů.
Naše výrobní flexibilita jde ruku v ruce se špičkovou technologií, zejména nejmodernějšími řezacími a obráběcími stroji. Rádi svou výrobu definujeme jako propojení řemesla a průmyslu. Na jedné straně zachováváme hodnoty řemeslné výroby díky naší schopnosti reagovat na specifické potřeby zákazníků a vyrábět limitované série na míru. Na druhé straně přebíráme průmyslové principy organizace výroby, používáme software pro počítačem podporované projektování (CAD), řezací a značicí lasery, což je projevem našeho kladného vztahu ke špičkovým technologiím.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
Vidím řadu pozitivních výsledků, zejm. to, že jsme lépe pochopili český trh i trhy sousední, posílili jsme vazbu s naším českým partnerem, společností Subsystem, a identifikovali jsme nové oblasti s potenciálem, což potvrdilo naše dřívější předpoklady. Tato zkušenost nám také dala příležitost vypracovat s naším partnerem dlouhodobější strategii, jak se na tyto trhy zaměřit výrazněji a optimalizovat naši přítomnost v těchto odvětvích.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
AIRPipe se specializuje na výrobu technických řešení v oblasti průmyslových armatur, má dlouhou tradici ve výrobě modulárních hliníkových potrubních systémů pro stlačený vzduch. Vzhledem k tomu, že stlačený vzduch je široce používán v přibližně 95 % průmyslových odvětví, mají naše výrobky potenciál pro využití v mnoha průmyslových oblastech. Kromě nabídky hliníkových potrubí nabízíme také řešení z nerezové oceli pro řadu aplikací, včetně stlačeného vzduchu či dalších kapalin. Naším posláním je poskytovat spolehlivé a efektivní potrubní systémy pro specifické potřeby průmyslu.
Pokud jde o naši aktivitu v Evropě, zejména v České republice, je naším hlavním cílem distribuce těchto řešení prostřednictvím vytvoření distribuční sítě pro naše zákazníky, kterými jsou především výrobní závody. V České republice působíme prostřednictvím lokálních distributorů, kteří naše výrobky v těchto závodech prodávají a instalují.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
Náš produkt jako takový nepředstavuje nějakou převratnou inovaci, ale i tak je na trhu spíš málo znám. Nedávno jsme navázali spolupráci s distributorem, který má naše výrobky skladem a stará se o jejich prodej v České republice. Naším aktuálním cílem je zviditelnit náš sortiment na českém trhu, abychom vyvolali větší zájem a poptávku.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
Letos se veletrhu účastníme poprvé. Hlavním účelem naší účasti je otestovat a zhodnotit, jestli je naše nabídka adekvátní vzhledem k tomu, že veletrh se zaměřuje hlavně na průmyslové stroje a procesy. Jako specialisté na příslušenství a potrubí jsme si dobře vědomi existující konkurence. Tuto první zkušenost chápeme jako cennou příležitost k posouzení toho, co nám účast na veletrhu může přinést.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Naší hlavní předností je vlastní pečlivý vývoj a konstrukce, což je zárukou výjimečné kvality výrobků. Můžeme tyto vysoce kvalitní výrobky nabízet za konkurenceschopné ceny, protože máme pod kontrolou celý výrobní proces a nespoléháme se na četné subdodavatele. Díky našemu modelu přímého prodeje máme bezprostřední a blízký vztah s našimi zákazníky, což jen podtrhuje naše odborné renomé specialistů v oboru.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
Nemáme žádná konkrétní očekávání ani cíle, což znamená, že uvítáme jakýkoli efekt. Naším hlavním cílem je posoudit, jak nám účast na veletrhu, jako je tento, může pomoci navázat kontakty s potenciálními zákazníky a lépe poznat český trh. Tuto příležitost vnímáme také jako způsob, jak se zapojit do spolupráce s Francouzsko-českou obchodní komorou a posílit tak naše obchodní aktivity v České republice.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
AMAYA je francouzská firma založená v roce 1993, která se specializuje na výrobu monolitních obráběcích nástrojů z karbidu, jako jsou jako jsou frézy a vrtáky, pro různá průmyslová odvětví. Naše odborné know-how je ceněno zejména v leteckém a automobilovém průmyslu a při výrobě forem.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
Přinášíme nejnovější technologické inovace v oblasti dynamického frézování s maximálním využitím výkonu díky špičkovým povrchovým úpravám.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
Jako přední francouzský výrobce technických nástrojů z tvrdokovu se účastníme řady evropských veletrhů a najdete nás i na významných akcích v Asii, kde jsme dobře etablováni coby kvalitní dodavatel.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Svou odpovědnost vůči klientům promítáme do rychlosti naší reakce. Cenové nabídky na výrobu speciálních nástrojů se snažíme zasílat do 24 hodin a snažíme se, aby naše dodací lhůty, ať jde o dodávku kamkoli po světe, byly mezi 24 až 48 hodinami. Speciální expresní výrobu jsme schopni zvládnout do 2 a ž 7 dní.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
Usilovně pracujeme na tom, abychom byli v České republice více vidět a abychom dosáhli přesvědčivých obchodních výsledků.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a hlavní inovace, které letos na MSV prezentujete?
Bureau Veritas je mezinárodní certifikační a klasifikační společnost. Poskytuje komplexní řadu globálních a segmentově orientovaných certifikací. Jsme spolehlivým partnerem v oblasti provádění kontrol a certifikačních služeb. Historie sahá do rok 1828 k dnešnímu dni má více než 70000 zaměstnanců v 1400 kancelářích a laboratořích.
Hlavní inovace se týkají Cyber security a Verifikací uhlíkové stopy pro budoucí požadavky Evropských norem a směrnic.
Čím se vaše produkty nebo služby odlišují na českém a mezinárodním trhu a jak reagujete na specifické potřeby místních průmyslových odvětví?
Naše produkty a služby se na trhu odlišují několika klíčovými aspekty:
- Odbornost a zkušenosti. Naši odborníci mají hluboké znalosti a zkušenosti v různých průmyslových odvětvích, což nám umožňuje poskytovat specializované a přizpůsobené řešení.
- Globální dosah a lokální přítomnost: Jako mezinárodní společnost jsme zastoupeni ve více než 140 zemích. To nám umožňuje reagovat na specifické potřeby místních průmyslových odvětví a poskytovat služby šité na míru dané lokalitě.
- Inovativní přístup: Neustále investujeme do výzkumu a vývoje nových technologií a metod, abychom našim klientům nabízeli řešení, která zvyšují jejich efektivitu, produktivitu a bezpečnost.
- Důraz na udržitelnost: Podporujeme naše klienty v jejich cestě k udržitelnosti, a to prostřednictvím služeb, jako je posuzování životního cyklu, ověřování emisí skleníkových plynů a audity energetické účinnosti.
- Integrita a důvěryhodnost: Naše služby jsou postaveny na nezávislosti, objektivitě a vysokých etických standardech, což nám zajišťuje důvěru našich klientů.
Jakou roli hraje inovace ve vaší rozvojové strategii a jak se připravujete na technologické výzvy budoucnosti?
Bureau Veritas připravuje na technologické výzvy budoucnosti:
- Digitalizace a automatizace: Investujeme do digitálních technologií, jako jsou cloudové platformy, mobilní aplikace a umělá inteligence, aby zefektivnila a zautomatizovala své procesy. Cílem je poskytovat zákazníkům rychlejší a efektivnější služby.
- Rozvoj nových technologií: Spolupracujeme s výzkumnými centry a startupy na vývoji inovativních řešení, jako jsou drony pro inspekci, senzory pro monitoring nebo pokročilé analytické nástroje.
- Školení a rozvoj zaměstnanců: investujeme do vzdělávání a rozvoje svých zaměstnanců, aby měli potřebné dovednosti pro práci s novými technologiemi a přístupy.
Iinovace je nedílnou součástí rozvojové strategie Bureau Veritas. Snažíme se být na špici technologického pokroku, abychom mohli nabízet svým zákazníkům nejmodernější a nejefektivnější řešení.
Můžete sdílet příklad úspěšné spolupráce s českým partnerem nebo významného projektu realizovaného v regionu?
Úspěšná certifikace v ČR: Pokrytí rozsáhlého počtu firem certifikací ISO 27001 a TISAX v oblasti bezpečnosti informací a získaní akreditace pro Ověření uhlíkové stopy ISO 14064.
Jaké jsou hlavní cíle vaší účasti na letošním MSV a jaké příležitosti doufáte využít, pokud jde o partnerství nebo růst?
Podpora budoucích partnerství a nových projektů v oblastech našeho působení. Spoluúčast a tvorba odpovědnějšího a udržitelnějšího světa.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
Jsem Frédéric Couppey a jsem ředitelem společnosti Chambrelan, která má 50 zaměstnanců a specializuje se na výrobu výsuvů a lineárního kolejnicového vedení. Náš obrat činí 16 milionů eur, z čehož dvě třetiny představuje export. Naším hlavním trhem je Německo těsně následované Českou republikou. V loňském roce dosáhly naše tržby v České republice 25 milionů korun, což odpovídá přibližně 1 milionu eur. Tohoto úspěchu jsme dosáhli za necelých patnáct let působení na tomto trhu.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
Naše podnikání se zaměřuje na výrobu relativně jednoduchých výrobků, které by se daly přirovnat třeba ke šroubům a matkám. Naším cílem není ukazovat převratné novinky, ale spíše nabízet vylepšené výrobky, a to jak z hlediska výkonu, tak ceny. Specializujeme se na výrobu robustních lineárních profilů, a to jak standardních, tak vyráběných na míru.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
V České republice jsme již nejméně 19 let a příští rok budeme na veletrhu po 20. Právě účastí na MSV jsem tento náš český příběh začal. Tehdy jsme ještě na českém trhu nebyli zastoupeni a já jsem veletrh vnímal jako příležitost k posouzení, zda pro nás má potenciál. Naše rozhodnutí o účasti se ukázalo jako přínosné, protože jsme se za dvacet let dostali z nuly na obrat 25 milionů. Přestože veletrh není jediným faktorem našeho úspěchu, výrazně přispěl k našemu růstu.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Cílem není vyrábět levněji než konkurence, ale spíše být zárukou spolehlivosti našich výrobků a poskytovat nadstandardní služby. Ačkoli se naše produkty na první pohled mohou zdát jednoduché, jejich použití může někdy skrývat překvapení. Proto si dáváme záležet na tom, abychom našim zákazníkům nabízeli technické poradenství a hlubokou znalost našich výrobků tak, aby jejich využití bylo pro klienta optimální.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
Stále více a více!
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
Naší hlavní činností je časově kritická přeprava, což znamená, že naši zákazníci využívají naše služby v případech, kdy tradiční řešení, jako je DHL nebo TNT, již nejsou rentabilní a oni potřebují extrémně rychlou přepravu. Jsme schopni nabídnout taková řešení, včetně pronájmu charterových letů, která výrazně zkrátí dobu cesty zásilky a uspokojí naléhavé potřeby našich zákazníků.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
Naše podnikání má tradiční základ a není to oblast, kde by se nějak výrazně inovovalo. Naším hlavním oborem je doprava, jejímž základem je co nejrychlejší doručení zboží. Proto se naše služby zaměřují především na praktická a efektivní řešení, nikoliv na technologické inovace.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
Náš další postup bude záviset na tom, jaký obrat se nám podaří vygenerovat. Zatím jsme navázali několik slibných kontaktů, což dokonce předčilo naše původní očekávání. Ohledně dalších vyhlídek do budoucna však zůstáváme opatrní.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Náš profesionální přístup znají klienti v celé Evropě. Jsme schopni poskytovat jedinečné služby na vysoké technické úrovni, které je schopno nabídnout jen málo jiných subjektů. Tyto služby jsou velmi komplexní a vyžadují specializované know-how a důslednou implementaci.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
O našich očekáváních jsem se již s komorou bavil. Velmi bychom ocenili, kdyby ještě více pomohla v komunikaci mezi jednotlivými členy, neboť v současné době jsou tyto možnosti, navzdory aktivitám organizovaným komorou, omezené. Podle našeho názoru je nezbytné posílit soudržnost v rámci komunity francouzských firem působících na českém trhu, třeba vytvořením adresáře, v němž by byly uvedeny kontakty na jednotlivé firmy. Taková iniciativa by pro nás byla velkým přínosem. Naším cílem je pokračovat v rozvoji obchodních aktivit na českém trhu, kde působíme již 20 let.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a oblast, v níž působí?
Numalliance je francouzská rodinná firma, která se specializuje na konstrukci a výrobu obráběcích strojů pro výrobu dílů z drátu a trubek. Specializujeme se především na automobilový a letecký průmysl, ale třeba i na výrobu příslušenství pro obchody, na obor stavebnictví a různé další obory.
Jaké inovace a nové produkty jste přivezli na letošní MSV v Brně?
Neustále naše stroje zdokonalujeme použitím inovovaného softwaru nebo optimalizací pracovních cyklů. V letošním roce budeme upozorňovat na naše nové patenty v oblasti obrábění, zejména v ohýbání. Na začátku roku jsme podali patent, za který jsme mj. získali cenu na veletrhu Global Industries, a také jsme představili nové modulární nástroje, které jsme přivezli i na MSV.
Jak byste zhodnotili svou letošní účast na Mezinárodním strojírenském veletrhu, konkrétně na již 20. ročníku Francouzského pavilonu ?
Na tomto veletrhu vystavujeme pravidelně již více než deset let a náš stánek vždy najdete ve stejné části haly, což nám usnadňuje setkávání s našimi pravidelnými návštěvníky. Nevynechali jsme jediný ročník, a to ani ten pocovidový, to znamená, že jsme byli hned na prvním ročníku po pandemii. Zatím hodnotíme MSV pozitivně a doufáme, že naše účast bude minimálně stejně úspěšná jako loni.
Jaké jsou hlavní konkurenční výhody vašich produktů nebo řešení oproti konkurenci?
Naše stroje se vyznačují robustní konstrukcí, přesností a schopností udržet úroveň kvality bez výkyvů. To jsou hlavní přednosti a výhody, které můžeme svým zákazníkům nabídnout.
Co od své účasti na 20. ročníku Francouzského pavilonu na MSV v Brně očekáváte, jaké cíle si kladete?
Naším cílem je dokončit realizaci objednávek a udržet úzkou komunikaci s našimi klíčovými zákazníky v České republice a na Slovensku.
Můžete nám stručně představit vaši společnost a hlavní inovace, které letos na MSV prezentujete?
Société Générale Equipment Finance (SGEF), dceřiná společnost Komerční banky, patří mezi přední finanční společnosti v České republice a na Slovensku. Poskytuje finanční leasing, operativní leasing a úvěry, včetně dotační podpory, a to téměř pěti tisícům klientům. SGEF financuje investice do strojů a zařízení, zemědělské, stavební a manipulační techniky, prostředků pro hromadnou přepravu zboží a osob (včetně vlaků a soukromých letadel), IT vybavení a dalšího movitého majetku. Celkový objem nových obchodů SGEF v roce 2023 dosáhl 16 miliard korun.
Na letošním MSV se s našimi obchodními partnery hodně bavíme o službách s přidanou hodnotou – zejména formy pronájmu / operativního leasingu, Pay-Per-Use, dotační poradenství v oblasti úspor energií a podobně. Běžné formy financování všichni znají, naším cílem je nabídnout něco víc.
Čím se vaše produkty nebo služby odlišují na českém a mezinárodním trhu a jak reagujete na specifické potřeby místních průmyslových odvětví?
Využíváme naši dlouholetou přítomnost na českém a slovenském trhu a také naši celosvětovou obchodní síť, díky kterým máme bohaté know-how a znalosti mimo jiné právě v oblasti strojírenství. Velmi dobře si umíme ocenit stroje pro účely zajištění, díky čemuž umíme jít i do většího rizika než banky. Ale hlavně šijeme spolupráci vždy na míru konkrétnímu obchodnímu partnerovi – ať už je to náš klient, kterému financujeme nějakou investici, nebo dodavatel technologií, kterému zajišťujeme finanční služby pro jeho zákazníky. Nejedeme v zajetých kolejích a snažíme se stále vymýšlet nové služby.
Jakou roli hraje inovace ve vaší rozvojové strategii a jak se připravujete na technologické výzvy budoucnosti?
Odvážím se říct, že jsme téměř jediná „leasingovka“ na českém trhu, která se opravdu snaží rozvíjet leasingový trh a vymýšlet nová řešení. Ať už je to v oblasti administrace smluv (jako první jsme přišli s podepisováním dokumentace elektronicky pomocí bankovní identity), nebo produktových řešení (např. náš společný produkt s ČEZ ESCO nazvaný Fotovoltaika za korunu). Ve SGEFu se díváme dopředu a testujeme třeba i AI nástroje a zjišťujeme, jak je můžeme v naší práci využít. Zároveň se vzděláváme v nových oborech a technologiích a vytváříme si expertízu na moderní technologie, které chceme financovat, zejména v oblastech elektromobility, automatizace výroby, obnovitelných zdrojů energie a úspor energií.
Můžete sdílet příklad úspěšné spolupráce s českým partnerem nebo významného projektu realizovaného v regionu?
Podílíme se na řadě velmi zajímavých projektů u různých typů klientů, ať už z řad malých a středních podniků, nebo velkých korporací. Vždy mám radost, když se nám podaří poskytnout financování začínající firmě, která si díky nám pořídí svůj první stroj a s námi potom dál roste – to se nám podařilo např. na Vysočině, kde jsme v roce 2018 jedné nově založené firmě poskytli leasing na první frézu. Zvládli jsme to díky úzké spolupráci s dodavatelem, který nám poskytl referenci na majitele tohoto start-upu, protože je znal z jejich předchozího zaměstnání. V kombinaci s kvalitní technologií jsme se rozhodli dát firmě důvěru a dnes je to střední podnik s 50 zaměstnanci a stamilionovými tržbami. Stejně tak mě ale baví strukturovat složité transakce pro velké nadnárodní firmy v řádech milionů Eur. Jako např. v severních Čechách, kde jsme nadnárodní společnosti pomohli za více než 9 milionů Eur vybudovat plně automatizovaný sklad pro střední a východní Evropu.
Jaké jsou hlavní cíle vaší účasti na letošním MSV a jaké příležitosti doufáte využít, pokud jde o partnerství nebo růst?
Jsme zde jednak, abychom navštívili naše stávající obchodní partnery a byli jim po dobu veletrhu k dispozici, ale také chceme navázat nové spolupráce s dodavateli v tomto sektoru. Dokážeme jim pomoci rozšířit jejich nabídku služeb o různé formy financování, pronájmu a poradenství a tím přispět k jejich obchodnímu růstu. Zároveň zde sledujeme trendy v oboru, zkoumáme nové technologie a možnosti automatizace výroby, která je stále více poptávaná ze strany našich klientů. A v neposlední řadě sem zveme i naše klienty, abychom se tu s nimi potkali nad sklenkou francouzského vína, nebo českého piva 😊
Můžete nám stručně představit vaši společnost a hlavní inovace, které letos na MSV prezentujete?
TotalEnergies Marketing Česká republika s.r.o.
-
Dodávky olejů a maziv do všech odvětví průmyslu, poradenství a poskytování servisu.
-
Udržitelná kovoobráběcí kapalina Folia poskytující mimořádný výkon při obrábění, a to zcela bez obsahu oleje se zaměřením na životní prostředí, zdraví pracovníků a bezpečnost výroby.
-
Interactive Fluid – digitální nástroj pro sledování základních parametrů vodou ředitelné kapaliny na obrábění.
-
On Board – on-line analýza motorových olejů pro mazání plynových motorů
-
LubAnac laboratorní analýza poskytující důležité informace o provozním stavu olejové náplně.
Čím se vaše produkty nebo služby odlišují na českém a mezinárodním trhu a jak reagujete na specifické potřeby místních průmyslových odvětví?
Poskytujeme Total Fluid management. Fluid management je služba, která představuje v oblasti vodou ředitelných kapalin, olejů a veškerých maziv komplexní řešení pro zákazníka.
Jakou roli hraje inovace ve vaší rozvojové strategii a jak se připravujete na technologické výzvy budoucnosti?
Máme vlastní výzkumná centra a investujeme do inovací. Dbáme na životní prostředí, se zaměřením na snižování uhlíkové stopy průmyslové výroby, i bezpečnost práce.
Můžete sdílet příklad úspěšné spolupráce s českým partnerem nebo významného projektu realizovaného v regionu?
Mondi Štětí a.s. – dodávky olejů a maziv pro mazání papírenských strojů
Banes spol. s.r.o. – dodávky řezných olejů pro obrábění
Jaké jsou hlavní cíle vaší účasti na letošním MSV a jaké příležitosti doufáte využít, pokud jde o partnerství nebo růst?
Zvýšit povědomí značky TotalEnergies v průmyslu a získání nových zákazníků.
Vystavovatelé Francouzského pavilonu na MSV
ABI PROFILS - ADDIPLAST - ADTI - AFE CRONITE - AIRLIQUIDE - AIRLIQUIDE - AKROS AMIC - ANTOINE PHILIPPE - APLIFIL - APS - ARDEC METAL - ARKADIN - ARTIC INDUSTRIE AS24 CESKA REPUBLIKA - AS2I - ATIA CONCEPT - AXFIL - AYONIS - BAJOLET - BITCHE FIXATIONS - BOHIN INDUSTRIE - BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC - CABINET PLASSERAUD CALISTE MARQUIS - CCI NORMANDIE - CCI OCCITANIE - CCI SEINE ET MARNE - CEF - CEGELEC CERI - CMA - CMD - CODEXPRO - COMPTOIR - GENERAL DU RESSORT (C.G.R.) - CRESPON CYCLAM SAS - DECHAUX - DEVEHO - DEVILLÉ TPC - DIAGER - DIMO MAINE - DOM FRANCE DUPERRIER INDUSTRIE - ELBI - ERA-SIB - EREM -ES TECHNOLOGY - EUROUTILS - EVATEC GROUPE - FAVI - FFDM PNEUMAT - FIME - FPM - FRANCE ETUVES - FRANCE JOINT GEFCO - GROUPE CANCE - GROUPE SEEB - GROUPE VULCAIN - GUERIN FILTRES - HKS HOWA TRAMICO - HUTCHINSON LE JOINT FRANÇAIS - CHAMBRELAN - INNOVPRO - INTERFRAP / SERODEM - IRM USINAGE - ITAFRAN - JFC - JMB INFORMATIQUE - JUSTCREATE KOMPASS - LABTECH - LACHANT SPRING - LOIRE INDUSTRIE - MAGNIER INDUSTRIES MANUTHIERS - MARTIS - MASSARD - MDP - MECABOR - MECANOLAV - MECANOTUB/SAR MECANUMERIC - MOLYDAL - MPIO - NICOMATIC - NORCAN - NUMALLIANCE - OMSAT France PCI - PEDERSEN - PLASTELEC DIVISION CÂBLES - PRECIA MOLEN - PRINTACK - PROCESS PYROMERAL - RAVNI TECHNOLOGIES - RDSF - REGION HAUTE NORMANDIE - REST´AGRAF ROUSSELET ROBATEL - SAGE SAS - SAINT GOBAIN - SCS - SEDIS - SENSOREX - SERAD SERODEM - SFH - SIC - SIEBEC - SILEXE - SIMAF - SM CONTACT - SOFRAPER - SOTRABAN STCM - SUMCA - SUTEAU ANVER - SYNERGIE / S&YOU - TECHNETICS - TEGAMO - TOTAL TRANSALLIANCE - ULTRA NOVA - UNITECH - VECO TRANSMISSIONS - VERNICOLOR - WATEK WATTELEZ